Miten varmistat asiakkaasi yksityisyyden suojan hänen asioidessaan apteekissasi?

Kuva2

Oletko tullut pohtineeksi asiakkaittesi yksityisyyden suojaa heidän asioidessaan apteekissasi? Voisi olla paikallaan käyttää hetki sen miettimiseen, sillä apteekin tiskillä saatetaan käydä hyvinkin arkaluonteisia keskusteluja, joita asiakas ei toivo odotustilassa vuoroaan odottavien ihmisten kuulevan. Peittoääni on hyvä ratkaisu suojaamaan asiakkaiden yksityisyyttä.

Miten peittoääni toimii?

Peittoääntä käytetään madaltamaan puheen ymmärrettävyyttä. Käytännössä ympäristöön lisätään tarkasti räätälöityä, matalaelektronista, ääntä. Se on tehokkainta silloin, kun se on asennettu esimerkiksi apteekin odotustilaan häiritsemään vuoroaan odottavien ihmisten kykyä kuulla tiskillä asioivien keskusteluja.

Yllä oleva kuva havainnollistaa peittoääniratkaisun toimintaa. Tiskaamista aloitteleva henkilö kuulee selkeästi mitä hänelle puhutaan, mutta kun hän laittaa vesihanan päälle, hän kyllä kuulee jonkun puhuvan, muttei saa selvää mitä hänelle sanotaan. Veden kohina toimii tässä peittoäänenä, joka heikentää tiskaajan kykyä ymmärtää mitä hänelle puhutaan.  Veden kohina ei poista ääntä, mutta rikkoo kyvyn ymmärtää puhetta.

Patentoitua ja tutkittua teknologiaa

Olemme Cambridge Sound Managementin lisensoitu jälleenmyyjä ja takaamme toimittamamme ratkaisun laadun ja toimintavarmuuden.

Toimittamamme peittoääniratkaisu on patentoitu ja teknologiaa on tutkittu Turun yliopistossa Valtteri Hongiston johtamana. Järjestelmä on täysin huoltovapaa eikä vaadi käyttöönoton jälkeen huoltoja tai ylläpitoa.

Cambridge Sound Management on markkinajohtaja ja on myynyt peittoääniratkaisuja enemmän kuin kaikki sen kilpailijat globaalisti yhteensä. Peittoäänijärjestelmällä on yhteensä yli 15.000 asiakasta ympäri maailmaa 30 eri maassa.

Kiinnostuitko?

Jos haluat, että laitamme sinunkin apteekkisi ykstyisyyden suojan kuntoon, ota yhteyttä!

Panostamalla esillepanoon panostat myyntiin

Onnistunut kampanjatuotteiden esillepano voi lisätä käsikauppatuotteiden myyntiä jopa 10 prosenttia. Kannattaa siis miettiä miten esimerkiksi kampanjatuotteita tuo myymälässä esiin ja tekee niistä houkuttelevia. Myös myymälän

Lue lisää »