Asiakastarina

Porokylän apteekkari panostaa myyntiin ja asiakastyytyväisyyteen

Nurmeksen Porokylän Apteekin apteekkari, Päivi Harjunen, halusi jatkaa edellisessä toimipaikassaan aloittamaansa yhteistyötä Hitpointin Leena Lepistön kanssa. Käytännönläheisen koko henkilökunnan myyntitaitovalmennuksen tavoitteena oli saada henkilökunta ajattelemaan asiakaspalvelua kokonaisuutena ja pohtimaan, mitä mahdollisuuksia heillä on palvella entistä paremmin asiakkaita.

Henkilökunnan palvelualttius, tavoitteellisuus ja kiinnostus asiakkaan tyytyväisyyteen lisääntyivät valmennuksen ansiosta.  Päivi-apteekkari kertoo: ”Henkilökunta innostui enemmän kampanjoista ja alkoi osallistua myyntikilpailuihin itseänsäkin haastaen.  Työntekijöiden mielestä töihin tuli uutta hohtoa.  Lisäksi apteekki omaksui uudenlaisen myynnin johtamisen mallin, jossa proviisori sparraa ja motivoi henkilökuntaa. ”Kaikki tämä on tuonut hyvää tulosta, myynti on kasvanut ja asiakastyytyväisyys lisääntynyt.”

”Panostus koulutukseen on kannattanut. Vastaavaa koulutusmallia voi suositella muillekin apteekeille.” kertoo apteekkari.

Kiinnostuitko?

Asiantuntijamme kertovat mielellään lisää siitä, miten sinunkin apteekkisi myynti saadaan paremmalle tasolle ja asiakkaasi entistä tyytyväisemmiksi. Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.